-10% REDUCERE LA URMĂTOAREA ACHIZIȚIE
  TRANSPORT GRATUIT PESTE 590 RON
  RETURUL PRODUSELOR ÎN 30 DE ZILE

Birou ergonomic

Putem numi ergonomie relația dintre o persoană și mediul înconjurător. Obiectul de interes este o persoană, iar scopul este de a îmbunătăți performanța și confortul la locul de muncă, ceea ce ne influențează pozitiv sănătatea și performanța la locul de muncă. Este vorba așadar, de adaptarea instrumentelor de lucru și a mediului de lucru la nevoile unei persoane. Mai multe studii demonstrează faptul că, investiția într-un birou ergonomic vă va rambursa investiția de multe ori.

În birouri ergonomice, vom găsi mese cu înălțime reglabilă, scaune de birou confortabile și reglabile, un monitor poziționat corespunzător și un mouse ergonomic de calculator. Diverse accesorii pentru sănătate, precum ar fi mingi fitness, diferite tipuri de cotiere, saltele ergonomice sub picioare. Într-un birou ergonomic nu ar trebui să lipsească nici o iluminare corespunzătoare, fie de tavan, fie completată cu lămpi de lucru, diverse organizatoare, suporturi de înaltă calitate pentru laptopuri sau ochelari cu filtru.

Experții recomandă să utilizați toate aceste accesorii simultan și să nu lăsați niciunul dintre ele ca fiind mai puțin important. Împreună formează o unitate funcțională. Absența oricăruia dintre aceste accesorii poate perturba echilibrul mediului de lucru și în același timp, poate reduce efectele pozitive asupra sănătății celor rămase.

Deoarece majoritatea populației de astăzi își petrece mai mult de 1/3 din zi în mediul de lucru, este prin urmare, foarte important să se simtă confortabil acolo și să se poată integra cu ușurință în mediul înconjurător.

Un mediu de lucru bine setat aduce cu el imediat mai multe beneficii:

– reducerea incapacităţii de muncă a angajaţilor şi a bolilor profesionale

– îmbunătățirea stării psihologice a muncitorilor

– prevenirea oboselii de muncă

– creșterea performanței la locul de muncă

– minimizarea manifestărilor de oboseală psihică și fizică

– creșterea siguranței și confortului

– îmbunătățirea autorealizării și dezvoltării companiei.

Într-un mediu ideal de birou, oamenii nu ar trebui să se adapteze echipamentelor, ci echipamentele ar trebui să se adapteze acestora.

Echipamentul pentru un birou ergonomic ar trebui să fie cu siguranță o prioritate, o parte a investițiilor în dezvoltarea companiei. Angajații ar trebui să fie considerați cel mai important capital al companiei, în care este necesar să se investească. Prin urmare, este important să ne gândim la echipamente de calitate care să ofere confortul necesar în timpul lucrului. O astfel de investiție se va întoarce mai târziu în calitatea muncii prestate de angajați recunoscători și mulțumiți. Mai mult de un studiu a arătat faptul că, dacă un angajat se simte confortabil la locul de muncă, obține și performanțe mai mari.

Cum să obțineți un birou ergonomic echilibrat
*Un birou reglabil, unde putem regla înălțimea, care ne va permite să și stăm în picioare în timp ce lucrăm, și astfel să evităm șederea de câteva ore aproape fără mișcare.

*Un scaun ergonomic ne va ajuta sa ținem corect coloana. Ar trebui să fie reglabil în înălțime și la spătar. Sunt necesare suporturi pentru antebraț și o curbură adecvată pentru a susține partea lombară și cervicală a coloanei vertebrale.

*Iluminarea corectă ne ajută nu numai vederea, ci și performanța și starea generală de spirit la locul de muncă, ceea ce poate influența semnificativ performanța angajaților și rezultatele companiei. O lampă specială pentru monitor protejează ochii prin faptul că, reduce strălucirea monitorului. Temperatura de iluminare ar trebui să fie cât mai apropiată de temperatura zilei, adică aproximativ 4000-5000 Kelvin. Dispersia și intensitatea trebuie să fie peste 500 de lux, dar nu mai mult de 900.

*Mingea fitness poate fi o schimbare plăcută, care obligă o persoană să-și mențină echilibrul în mod dinamic. Cu toate acestea, cu siguranță nu este potrivită pentru șezutul pe parcursul întregii zile – durata ideală este de una până la două ore.

*Locația monitorului ar trebui să fie la înălțimea ochilor dvs., și la aproximativ 45-70 cm distanță de aceștia. Dacă lucrați pe un laptop, puteți realiza acest lucru datorită suportului.

*Mouse vertical. Mușchii antebrațului suferă de o alegere inadecvată a mousului, rezultând supraîncărcarea musculară și cotul de tenis. Asigurați-vă că utilizați un mouse vertical la locul de muncă. Poziția mâinii este naturală, iar mușchii sunt mai puțin încordați.

* Filtru BlueLight. Mușchii ochilor sunt foarte stresați atunci când lucrați la un computer, iar lumina albastră provoacă oboseală, deteriorarea retinei și degenerarea ochiului. Pentru a le împovăra cât mai puțin, este indicat să utilizați ochelari cu filtru împotriva luminii albastre. Nu numai la birou, ci și acasă în fața televizorului sau în timp ce mânuiți telefonul.

*Performanța la locul de muncă și bunăstarea psihologică pot fi influențate și de culori. Este crescută de culorile intense precum albastru strălucitor, verde, portocaliu până la galben intens. Dimpotrivă, maro sau verde au un efect calmant. Dacă nu doriți să revopsiți biroul, puteți utiliza inteligent și elegant lumini LED decorative pentru a-i conferi un aspect modern.

*Pauzele și mișcările regulate sunt foarte importante. Exercițiile simple și plimbările prin birou nu trebuie neglijate. În fiecare oră este indicat să vă ridicați de pe scaun, să că plimbați și să faceți niște exerciții de întindere. Diverse aplicații, precum și ceasurile Fitness Smart, vă pot alerta asupra acestei regularități.

* Ordinea pe masă reflectă bunăstarea psihică a unei persoane. Echipați-vă locul de muncă cu organizatoare practice pentru cabluri și suporturi pentru telefoane care sunt practice, compacte și ocupă puțin spațiu.

Aranjarea optimă a biroului de lucru, care crește productivitatea, se bazează pe aranjarea lucrurilor în trei zone:

  1. Zona „la îndemână încheieturii”. Distanța de la marginea mesei este de 38-45 cm. De obicei aici se află un mouse și o tastatură pentru computer și accesorii pe care trebuie să le aveți la îndemână. Presupunând că nu trebuie să utilizați altceva la fel de des, nimic altceva nu ar trebui să fie în această zonă.
  2. Zona de „alinierea brațelor”. Distanța de la marginea mesei este de 45-70 cm. Trebuie să plasați aici lucrurile pe care le folosiți des – blocnotes, pixuri, calculatoare, căști sau un telefon, asta așa încât să nu fiți nevoiți să vă îndoiți din talie sau să vă aplecați.
  3. Zona de monitor. Distanța de la marginea mesei este de 70-120 cm. În această zonă se află monitorul și accesoriile pe care le utilizați doar ocazional.

Adevărul este că un birou mobilat economic și cu bun gust nu ne folosește la nimic dacă nu are angajați fericiți. Indiferent dacă sunteți o companie sau un angajat, încercați să creați un mediu de lucru în care să așteptați cu nerăbdare să lucrați în fiecare zi, să vă îmbunătățiți sănătatea și să plecați acasă de la serviciu cu suficientă energie pentru familia și cei dragi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

   Transport gratuit

   Pentru achiziții de peste 590 RON

   Garanție de returnare produs

   Returul produselor în 30 de zile

   Magazin verificat

   Peste 250 000 de clienți mulțumiți

   Achizitie sigură

   Certificat SSL